İptal ve İade Koşulları

Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişiniz henüz teslim edilmedi ve iptal etmek istiyorsanız;

  • Ödeme şekli fark etmeden, bilgi@yigido.com.tr adresine mail atarak veya iletişim sayfasından sipariş numarası ve iletişim bilgileri yazarak iptal edilmesini sağlayabilirsiniz.
  • Bir veya daha fazla ürün iptali için, mail veya iletişim sayfasından ürünü belirterek iptalini sağlayabilirsiniz.
  • Online ödeme yapıldı ise ücret iadesi gün içerisinde hesabınıza iade edilecektir.

Ürünleri Nasıl İade Ederim?

  • İade etmek istediğiniz ürünü ambalajını açmadan, kullanmadan, bozulmasına imkan vermeden teslim tarihinden itibaren yedi (7) gün içinde iade edebilirsiniz.
  • Fatura/fiş ve sipariş numaranız ile size en yakın şubemizden ürünlerin iadesini yapabilirsiniz.
  • İade edilen ürün yerine başka ürün alabilir veya ödeme yönteminize göre ücretinizin iadesini alabilirsiniz.

Hatalı veya Son Kullanma Tarihi Geçmiş Ürünler Teslim Aldım Ne Yapmalıyım?

Yiğido market olarak son kullanma tarihi geçen ürünleri raflarımızda bulundurmamaya çok dikkat etmekteyiz ancak nadirde olsa son kullanma tarihi geçen ürünlerin olması ihtimali var. Bu konuda çok hassas olduğumuzu sanal mağazamızdan verilen siparişlerin özenle seçildiğini belirtmek isteriz.  

  • Teslimatta hasar görmüş veya son kullanma tarihi geçmiş ürünleri teslim almayıp, iade veya yenisini talep etmeniz gerekmektedir. 
  • Teslimatta farkına varmadığınız hasarlı veya son kullanma tarihi geçmiş ürünler varsa ürün iadesi koşullarına göre iade edebilir veya değişim talep edebilirsiniz.